Albert Moles avança els actes del 25è aniversari

Albert Moles ha avançat els actes principals que FEDA organitzarà aquest any amb motiu del seu 25è aniversari. Una efemèride que va començar amb la presentació fa unes setmanes del nou logotip que es farà servir durant el 2013. Una nova imatge que va ser triada en un concurs a les xarxes socials i que van votar més de 1.000 persones.

El primer acte programat tindrà lloc aquest proper dilluns 15 amb una celebració a la nova seu del Consell General amb la presència d’autoritats, representants de la societat andorrana i treballadors i extreballadors de FEDA. Es presentarà també una exposició fotogràfica que es podrà visitar durant uns dies al mateix recinte.

El pont del primer de maig, FEDA portarà un espectacle interactiu al carrer amb motiu del seu aniversari però emmarcat també en el repte 70.000 d’UNICEF. Una proposta que buscarà la participació dels andorrans i els turistes que ens visitin aquells dies. Aquesta acció es presentarà amb més detall properament.

Durant l’any es potenciarà també l’activitat del Museu MW i el Camí d’Engolasters amb jornades de ciència per a escolars i una oferta de continguts ampliada.

Per últim, dins d’aquesta sèrie d’accions que ha avançat Moles, s’ha confirmat la presència de FEDA a la Fira d’Andorra la Vella d’aquest any.

Són alguns dels actes que FEDA organitzarà enguany pel seu 25è aniversari.