FEDA restableix el subministrament a la zona afectada per una inundació a les obres de l’aparcament de l’església d'Escaldes

Una inundació poc després de les 13 hores d’aquest dimecres a les obres del nou aparcament que s’està construint a l’avinguda Carlemany davant de l’església de Sant Pere Màrtir d’Escaldes‑Engordany ha afectat una estació transformadora (ET) soterrada que dona servei a 151 clients de la zona. Durant les maniobres que es duien a terme per garantir el servei i la seguretat, s’ha produït un tall del subministrament elèctric d’aproximadament 11 minuts de durada. A hores d’ara tots els clients han recuperat el servei.

Tot i això, l’equip de les obres treballa aquest dimecres a la tarda en el buidatge amb bombes dels espais negats. Un cop les condicions ho permetin, l’equip de FEDA treballarà en la normalització del servei i la seguretat d’aquesta estació 604.

L’estació transformadora que ha patit la inundació havia de ser retirada a curt termini per facilitar les obres de l’aparcament. Per no afectar el servei elèctric quan això sigui necessari, FEDA ha construït una ET provisional a peu de carrer que entrarà en funcionament pròximament per donar suport a la zona.

Un cop buidada l’aigua de l’àrea afectada, l’equip de FEDA ha avaluat l’estat de l’ET i ha constatat que s’han de fer unes actuacions per normalitzar el servei. Les maniobres per reparar l’avaria obliguen a practicar talls de subministrament entre les 6 i les 7.30 hores del matí d’aquest dijous. Les interrupcions de subministrament afectaran edificis de l’avinguda Carlemany (n. 24, 26, 28, 41 i 45), el camí d’Ensucaranes (n. 3 i 5), la plaça Santa Anna, l’avinguda Copríncep De Gaulle (n. 1 i 2), el carrer d’Engordany (n. 1 al 16) i el carrer Santa Anna (n. 2 i 8). Els operaris treballen per minimitzar la durada d’aquestes interrupcions i garantir la normalització del servei el més ràpidament possible després de l’incident d’aquest dimecres.